menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    22 Ekim 2015 Perşembe

    KÜÇÜK DÜNYALARI BEN YARATTIM


    Yazı geride bıraktık...
    Geriye dönüp baktığımda, oğlumla ilgili tatlı hatıralardan biri, onun tatilde iken kurduğu cümleler.
    Bu cümlelerin arkasında yatan sebebi araştıran, bilen var ise bana bir söylesin.

    Şaşırdım her defasında. Ters tepki vermedim. Hayır öyle değil demedim. Kendi haline bıraktım.
    Hem hoşuma gitti. Hem de arkasında yatan sebebi merak ettim :)

    Batu, İstanbul'da da bu tarz bir kaç cümle kurmuştu. Fakat, sadece doğanın içinde olduğumuz o tatil boyunca, her gün o kadar çok bu cümlelerden kurdu ki...

    İşte örnekler :

    Ağacın tepesindeki erikleri ben bıraktım, kuşlar yesin diye.
    O tavşan için ben bir tane yuva yaptım ormanda. şimdi oraya gidiyor.
    Gölün suyunu ben temizledim, içine de bir sürü balık koydum.
    Buradaki ağaçları da suladım, büyüdüler.
    Nehir suyu kirlenmiş, ben birazdan değiştiririm.
    Bu yola bu köprüyü ben koydum. Köprünün altından su akmıyor hayır, boşalttım ben suyu.

    Tatilden bambaşka, daha bir olgun şekilde döndü.
    Doğa ile başbaşa kalmanın hepimize harika etkileri var. Büyük şehirlerde bu etkilerden pek fazla yararlanamıyoruz. Özellikle de kış dönemi.

    Yeni bir döneme başladık. Çok çalışıyorum fakat her zaman parkta zaman geçirmek için fırsat yaratmam gerektiğini biliyorum. Uzmanların, doğanın etkileri ile ilgili anlattıklarına bakılırsa, hava ne kadar soğuk olursa olsun, bunu yapmamız şart.

    Harika bir kış olsun hepimiz için... Hastalıklardan, terörden uzak, çocuk masumiyetinde, doğa saflığında bir kış...

    1 yorum :

    1. dünya da ve doğada 2 el kompresör ve hava kurutucu konusunda teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
      http://www.kompresorservisi.com.tr
      http://www.kompresoralsat.com ; hibrit yöntemi teknolojik yapılar çok etkin , export :)

      YanıtlaSil