menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    19 Haziran 2014 Perşembe

    Çocuk Şenliği ardından...

    Pazar...üzerine pazartesi günlerinin yorgunluğu hala üzerimde, fakat bir o kadar da mutluluk, keyif, sevgi taşıyorum :)

    ArsSahne Dans, Müzik, Bale, Yoga Okulu çatısı altında, Molfix firması işbirliği ile Çocuk Şenliği'nde bir dizi etkinlik gerçekleştirdik.

    Tüm etkinliklerimiz çok keyifli ve bizim işlerimiz açısından da çok başarılı geçti. Anne ve çocukların yüzündeki keyif ifadesini görmek, onlardan olumlu geri dönüşler almak, o güzel sözleri duymak süper hissettiriyor. Hem benim yönettiğim Batuşka hem de Selen'in yönettiği Dance With Babies İstanbul'da her geçen gün daha fazla anne ile buluşmaya devam ediyor.



    Anne babalı bebek müzik grubu olarak başlattığım Batuşka'yı, gelen talepler üzerine, daha büyük yaş grupları için de hazırlamak üzere çalışıyorum. 2 yaş sınırı ile başlamıştım, artık 4 yaşa kadar sınıflar açık olacak.

    Gündüzleri tam zamanlı annelik yaparken, oğlum uyuduktan sonra çalışıyorum. Hayatımın hiç bir döneminde bu kadar mutlu yorulduğumu hatırlamıyorum :) Tabi, eşim, arkadaşlarım, ailemin desteği olmasa böyle geçmezdi bugünler, orası kesin.

    Facebook sayfama, Pazar günkü etkinlikten bir dolu fotoğraf ekledim . Facebook/batuskahayat

    Bugünlük bu kadar..
    Sevgiyle kalın.
    Burcu Yazıcı








    1 yorum :

    1. Canım arkadaşım sen muhteşem bir kadınsın.Enerjin, sevgin, ışığın hiç sönmesin.Başarılarının devamını diliyorum.Bizi karşılaştıran yüce Evren'e binlerce kez teşekkür ederim...............Çok daha büyük başarılarda yanında olarak mutluluğunu paylaşabilmek ümidiyle...................

      YanıtlaSil