menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    18 Ağustos 2015 Salı

    DENİZ'İN ÇAĞRISI

    Deniz'in Çağrısı
    Yakınımızda ya da uzağımızda... başka başka hayatlar olduğunu biliyoruz...zor hayatlar...fakir hayatlar...
    Çoğu zaman kendi dünyamızın derdine telaşına kapılıp, bu dünyada "bir" olduğumuzu unutuyoruz sanırım. Belki de karşılıksız vermenin kötü olduğuna alıştırılmışız fazlaca...
    Çok uzun ve derin bir konu...bambaşka görüşler...

    Fakat kimimiz var ki, hiç düşünmeden, "nasıl olur acaba" demeden harekete geçiyor. İnanıyor ve olduruyor. Karşılığında bir şey beklemeden... Kurumları araya sokmadan... bireysel bir çaba ile...İşte onlardan biri arkadaşım Deniz.

    Deniz Khatib... Londra yıllarımın güzel dostlarından biri...ben dönmeme rağmen kopmadık. O, çocuklara bir başka yaklaşan, bir başka iletişim kuran bir kadın. En parasız zamanlarında bile ihtiyacı olana yardım etmeyi başaran bir kadın. Şimdi de, başka diyarlardaki çocuklarda kalmış gönlü ve yeni bir projeye girişmiş.

    Denizcim;
    Büyüttüğün çocuklar...hepsi çok şanslılar. Çünkü, karşılıksız sevgi veren, hep insanlık için çalışan kaç kişi bulabilirler ki çevrelerinde. Sen çok yaşa. Dilerim, o köyde ulaştığın bu çocuklar için yaptığın çağrıya güzel bir destek alırsın.  

    İnsanın yürüdüğü yol doğru ise, olmadık yerlerden kapılar açılıveriyor. Ben de bu yüzden, blogumda senin çağrına değinmek istedim.

    Belki siz de, bugün, o çocukların gözlerine ışık olmak istersiniz. 
    İşte Sevgili Deniz'in dilinden destek çağrısı :


    Sevgili arkadaşlarım ve akrabalarım;
    Bir süre önce eşim ve ben Afrika tatilindeydik. Zanzibar'da ki (Tanzanya) köyleri ziyaret ederken, çocukların imkânlarının ne kadar yetersiz olduğuna tanık oldum. Tatilden döndüğümden beri o güzel yüzlü, çıplak ayaklı çocukları düşünüyorum.
    Çocuklarına bakabilmek için meyve satan anneleri, neredeyse kendileri kadar büyük kardeşlerini sırtlarında taşıyarak annesinin yükünü hafifletmeye çalışan küçük kız çocuklarını düşünüyorum.
    İmkanlarım çok geniş değil ve bu köyün güzel insanlarına yardım edebilmek için sizlerin desteğinize ihtiyacım var. Hep birlikte el ele verip bu güzel topluluğa yardım etmek isterseniz; para, giyecek, ayakkabı ve oyuncak alarak bize destek olabilirsiniz. İlgilenenler benimle Facebook üzerinden iletişime geçebilir.
    Sevgi ve saygılarımla,
    Cocuklarımız;
    Rashid 16 (erkek)
    Nassar 15(erkek)
    Abdul 1 (erkek)
    Lawahiza 12 (kiz)
    Mohammed 9 ( tek gozunu kaybetmis Bir cocugumuz)
    Issa 6(erkek)
    Khamis 12(erkek)
    Ghanima 10(kiz)
    Omar 7
    Harun 7
    Salama 16(kiz)
    Muslih 6(erkek)
    Arafa1 (kiz)
    Mahadh ameir 5(kiz)
    Wahida 13(kiz)
    Abdul hamid 11
    Sureya 9(kiz)
    Nadra 2(kiz)
    Zamir 1.5 (erkek)
    Raudhat 5(kiz)
    Ilham 10(astim hastasi bir kizimiz)
    Hassan 3
    Samia 3 (kiz)
    Samir 1(kiz)
    Salma 15 (kiz)
    Mohammed 7
    Rehema 5 (kiz)
    Fahima 10(kiz)
    Abubakar 11
    Abdulhafid 9
    Abdillah 4
    Emina 16(kiz)
    Suleiman 16
    Abdul 6 aylik
    Ismail 4 aylik
    Intisam 2 (kiz)
    Imran 5 (erkek)
    Ilham 10(kiz)
    Ikman 15 (erkek )


    1 yorum :

    1. kompresör hakkında ; teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
      http://www.kompresorservisi.com.tr
      http://www.kompresoralsat.com

      YanıtlaSil