19 Ağustos 2015 Çarşamba

BEBEK MASAJI


Babaanneme söylesen, "o da nedir, onun da kursu mu olurmuş, biz hiç öyle şeyler bilmedik" der :) 

Günümüzde ise, unutulmuş kadim bilgiler yeniden doğuyor. Hepimiz iç dünyamıza özen göstermeye başladık. Aynı şekilde, bebeklerimize de daha bir özen gösteriyoruz. Bebeğimizle aramızdaki bağlar güçlü olsun, güçlü bir kişilik gelişsin, mutlu bir birey büyüsün diye bir dolu yöntem ve davranış şekli olduğunu duyuyoruz. 


Bu yöntemlerden biri işte bebek masajı.
Aramızdaki bağı güçlendirmenin yanı sıra, onların sağlıklı vücut gelişimi için de önemli bir çalışma.


Nasıl olduğunu merak ediyorsanız Inanna'yı bir arayın. 

Inanna'yı iki güzel insan yönetiyor. Niyaz ve Şaylan... Kadına, kadınlığa dair ne varsa bir araya getirdiler bu merkezde. Genç kızlar için, yetişkinler için, hamileler için, bebekli kadınlar için, bebekler için, çocuklar için bir dolu etkinlik gerçekleştiriyorlar. 

Yaklaşan etkinliklerden biri işte bu bebek masajı eğitimi. Toplam 4 gün sürüyor. Bebeklerimizin işaretlerini algılayıp onları cevaplamak, büyüyen bebeğimizin ihtiyaçlarına göre gelişen bir masaj rutini sağlamak, gazlarına masaj ile çare olmak, ağlamalarını anlamak... 

Eğitimi veren Julia, 2001 yılında Foundation for Healthy Family Living tarafından bebek masajı sertifikası almış ve 2003 yılından beri Türkiye’de yaşayıp masöz, doğuma hazırlık eğitmeni, doula ve doula eğtimeni olarak çalışıyor.

Oğlum 2,5 yaşında, her gün yapmıyoruz fakat masajdan hala çok hoşlanıyor. Özellikle ne zaman bağırsak problemi yaşasa, ufak bir masaj hemen rahatlatıyor. Yorgun günlerin sonunda ayak masajına mest oluyor. Bir kaç zamandır iş tersine dönmüş durumda bu arada. Yani, o, babasına ve bana minik elleriyle masaj yapıyor. Hiç kuvvet uygulayamıyor haliyle fakat bir güzel geliyor ki... Her anne baba, o minik parmakların sırttaki hareketi karşısında mest oluyordur sanırım. :)




Inanna Kadın Farkındalık Merkezi İletişim bilgileri ise şöyle :


Facebook linki https://www.facebook.com/inannakadin
Etkinlik linki : https://www.facebook.com/events/348171955306433/
Telefon : 0538 511 7730


1 yorum :

  1. bebek masajı nasıl oluyor yaaa : dünya da ve doğada 2 el kompresör ,
    ,ve hava kurutucu konusunda teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
    http://www.kompresorservisi.com.tr
    http://www.kompresoralsat.com ; hibrit yöntemi teknolojik yapılar çok etkin , export :) http://www.mikrodew.com

    YanıtlaSil