26 Mayıs 2015 Salı

DANSÇI MISINIZ ve BİR FARK YARATMAK MI İSTİYORSUNUZ, BU YAZI SİZİN İÇİN


Dance With Babies
Daha önceki yazılarımda, canım arkadaşım Selen Yılmaz'dan ve muhteşem "Dance with Babies" etkinliğinden, yakında eğitimler olacağından bahsetmiştim.

İşte sertifikalı Eğitmen eğitimi Türkiye ayağı için tam mekan ve tarihler belli olduuu :)





İngiltere'de yaşayan annelerin, oylarıyla, Dance with Babies'i yılın en iyi etkinliği kategorisine taşıdıklarını söylemiş miydim? Seçtiler:) Sertifikalı eğitmenler bir dolu bölgede derslere devam ediyorlar. İşte şimdi bu eğitimi vermek için Selen, Türkiye'ye geliyor.

Fitness uzmanı, dansçı, zumba eğitmeni veya dans eğitmeni iseniz, bu sizin için şahane bir fırsat olabilir.

Şunu biliyorum ki, bu önemli kadın, sevgili Selen öyle hedeflerle yola çıktı ve öyle koydu ki gönlünü bu işe, bu program, dans ettirmenin ötesinde bir yaşam tarzı oluşturmayı, aileleri bir araya getirmeyi, farklı bir topluluk yaratmayı çok kısa sürede başardı.

Bu keyifli oluşumun bir parçası olmak isterseniz, kayıt ve bilgi için aşağıdaki kişi ile iletişime geçebilirsiniz.
0 533 355 06 55

Dance with Babies


Dance With Babies
İstanbul'da Eğitim

9 Haziran - Dance With Babies
10 Haziran - Dance With Toddlers

İzmir'de Eğitim
5 Haziran Dance With Babies
6 Haziran Dance with Toddlers




www.dancewithbabies.com
Facebook/dancewithbabies

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder