menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    4 Mayıs 2015 Pazartesi

    Haftanın şarkıları : Candan Erçetin, "Milyonlarca Kuştuk" ve İmre Hadi, "Portakalı Soydum"

    İmre Hadi, "Portakalı Soydum"
    Çocuğunuz var ise, İmre Hadi'yi bir an önce takibe alın derim:)
    Çocuklar için iyi müzik!











    Çocuk şarkıları kategorisinde : Portakalı Soydum

    Portakalı soydum
    Başucuma koydum
    Ben bir yalan uydurdum

    Duma duma dum demedim
    Kırmızı mum da demedim

    Portakalı soydum
    Başucuma koydum
    Ben bir şarkı uydurdum





    Yetişkinler kategorisinde : Milyonlarca Kuştuk
    Candan Erçetin'in yine hayat ile ilgili bir şarkısı.
    Bu kadın işi biliyor:)

    Yedi vadiyi aşacak gönüllere...
    biz milyonlarca kuştuk

    Acı günler, zalim felek, ayrılık acısı, kötü duygular üzerinde gidip gelen şarkılar yerine, daha yerinde, daha umut dolu, neşe dolu, güç veren şarkılar dinlemek ruhumuzda ve zihnimizde çok şey değiştirir.
    Siz başka bir işle ilgilenseniz bile, o sırada beyninizin hangi şarkı sözlerini duyumsadığı oldukça önemli...

    Baharın tadını çıkaracağımız, tüm çocukların güldüğü bir hafta olması dileğiyle...






    Her kim ki kıskançlık gölünde yüzer
    Bilsin ki ulaşamaz o kaf dağına
    Bülbül ki aşk denizlerinde gezer
    Uçamaz ki başka güllerin narına
    Her kim ki bencillik dağına tırmanır
    Bilsin ki kaderi yalnız kalmaktır
    Şahin ki hırs ovalarında saklanır
    Avladım zanneder ama kendi avlanır

    Biz milyonlarca kuştuk
    Kaf dağına kanat açtık

    Acı çektik yaralandık
    Bilmiyorduk aldandık
    Kimimiz yollarda kaldık
    Dünya malına kandık
    Kimimiz sebat ettik
    Yedi vadiyi aştık

    Gönül bu durmaz uçar
    Zaman mekan tanımaz
    Uzun yol yolcusudur
    Sozlerle.com
    Bulmadan aşkı kanmaz

    Gönül bu durmaz uçar
    Uzak yakın tanımaz
    Gönül yol yorgunudur
    Yanmadan huzur bulmaz

    Her kim ki inkar limanında demirler
    Eremez hiçbir zaman gönlünün sırrına
    Kuzgun ki hakikat ormanında bekler
    Bilsin ki yarasız çıkamaz yarına
    Her kim ki ayrılık vadisinde durur
    Bilsin ki ne ararsa kendinde bulur

    Biz milyonlarca kuştuk...









    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder