menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    24 Haziran 2015 Çarşamba

    ÇOCUKLARIMIZA NELER DİYORUZ? YETERLİ Mİ?

    Çocuklarımız...

    Onlar bizim değerlimiz...
    bizim için çok önemli...
    bizim için çok özel...
    yaşamı güzelleştiren...



    Bir sürü anne ve bir sürü baba daha neler neler bulur şimdi çocuğunun kendisine yaşattığı duyguları anlatmak için...

    Peki, bunları çocuklarımıza söylüyor muyuz?

    Seni seviyorum!
    Güvendesin!
    Sen çok değerlisin!
    Benim için çok özelsin!
    Bizim için çok önemlisin!

    Sizin de kendinize özel sevgi cümleleriniz vardır.
    Aman söyleyelim onları sık sık.
    Saralım sarmalayalım çocuklarımızı...
    İnanmayalım "kucağa alışır" "şımarır"gibi cümlelere...
    Sevgiyi alamayanın yarası büyük oluyor sonra.
    Bugün çok iyi deneyimledim, gördüm bunu. O yüzden de bu satırları yazasım geldi sanırım.

    Bak Batu şimdi 2,5 yaşında.
    Onu hep kucakladım, fakat bebekliğe dönüp tekrar ve daha fazla kucaklasam diyorum şimdi.
    Bunu der demez de kendimi sorguladım bir an. Gittikçe daha da mükemmeliyetçi bir anneye mi dönüşüyorum yoksa...Hiç bir şey yeterli değilmiş gibi... Bunun zararlı olduğunu herkes söylüyor. Böyle isem, kendime bu konuda bir dur demem gerek.

    Fakat, sarıp sarmalamak, o güzel gözlerin derinliklerine bakıp sevgi sözcükleri söylemekten kesinlikle vazgeçmemek gerek öyle değil mi?   :)
    Çünkü, onlar çok değerli. Hepsi ayrı bir renk. Hepsi güzel, hepsi özel. Tüm çocuklar :)







    2 yorum :

    1. cok guzel bir yazı olmus emeginize saglık okurken tebessum olustu yuzumde :) -eminmetin.com.tr

      YanıtlaSil